info@putaroca.pl  |  Indywidualna Obsługa Klienta w godz. 11:00 - 17:00    +48 513602600 

Puta Roca

  • SSL Bezpieczne zakupy

  • 14 dni na zwrot towaru

  • Szybka wysyłka

  • Korzystne ceny

  • Sprawdzona jakość

Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie kurierem produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub rachunku.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać kurierem na adres:
Puta Roca , 
ul.opaczewska 11/12 , 02-368 Warszawa

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru (Nie dotyczy zamówień personalizowanych, wykonywanych na zamówienie). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Puta Roca , ul.opaczewska 11/12 , 02-368 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

ZWROT ŚRODKÓW następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu, na wskazane w formularzu zwrotu bądz mailowo konto.

REKLAMACJE

Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji nie jest jednoznaczne z czasem wymiany lub naprawy.

W związku z tym, że nasze produkty są produktami jubilerskimi, wykonywane są na zamówienie, czas naprawy może wynieść od 14 do 30 dni. Zastrzegając przy tym, że niekiedy może on się wydłużyć do 90 dni.  

 

* WAŻNE. Od 1 marca 2020 r. w związku z pandemią COVID-19 oraz utrudnieniami w funkcjonowaniu doręczeń od tego przewoźnika oraz pracą zdalną części naszych pracowników - za przesyłki wysłane Pocztą Polską nie odpowiadamy. Jeśli przesyłka nie zostanie doręczona na nasz adres korespondencyjny bezpośrednio - tylko awizowana, zostanie zwrócona do nadawcy. Dlatego zastrzegamy sobie prawo do zwrotów za pośrednictwem jedynie firm kurierskich.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
gtag('config', 'AW-671929819');
;
Sklep internetowy Shoper.pl