info@putaroca.pl  |  Indywidualna Obsługa Klienta w godz. 11:00 - 17:00    +48 513602600 

Puta Roca

  • SSL Bezpieczne zakupy

  • 14 dni na zwrot towaru

  • Szybka wysyłka

  • Korzystne ceny

  • Sprawdzona jakość

Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji lub napisz odręcznie odstąpienie od umowy i dołącz do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie kurierem produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub rachunku.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać kurierem na adres:
Puta Roca , 
ul.opaczewska 11/12 , 02-368 Warszawa

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. (Nie dotyczy zamówień personalizowanych i wykonywanych na zamówienie). Każdy nasz produkt ze złota próby 585 jest wykonywany na indywidualne zamowienie klienta - nie ma go w stałym asortymencie. Klient składając zamowienie zleca nam wykonanie produktu, którego nie mamy „na półce”. 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie odstapienia od umowy zawartej na odległość wraz z podpisem lub napisz odstąpienie recznie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Puta Roca , ul.opaczewska 11/12 , 02-368 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria etui, pudełko , certyfikat oraz paragon lub fakturę.

ZWROT ŚRODKÓW następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu, na wskazane w formularzu zwrotu bądz mailowo konto.

 

REKLAMACJE

Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji nie jest jednoznaczne z czasem wymiany lub naprawy.

W związku z tym, że nasze produkty są produktami jubilerskimi, wykonywane są na zamówienie, czas naprawy (po rozpatrzeniu reklamacji) może wynieść od 14 do 30 dni. Zastrzegając przy tym, że niekiedy może on się wydłużyć do 90 dni.  
Czasem musimy wykonać odlewy, sprowadzić kamienie do wykonania naprawy.
Proszę wziąć pod uwagę, że naprawy wykonywane są w kolejności. W pracowni wykonujemy zamówienia oraz pierwsze w kolejności naprawy, a liczbę pracowników ograniczona:) Także prosimy o cierpliwość.
 

* WAŻNE. Od 1 marca 2020 r. w związku z pandemią COVID-19 oraz utrudnieniami w funkcjonowaniu doręczeń od tego przewoźnika oraz pracą zdalną części naszych pracowników - za przesyłki wysłane Pocztą Polską nie odpowiadamy. Jeśli przesyłka nie zostanie doręczona na nasz adres korespondencyjny bezpośrednio - tylko awizowana, zostanie zwrócona do nadawcy. Dlatego zastrzegamy sobie prawo do zwrotów za pośrednictwem jedynie firm kurierskich.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
gtag('config', 'AW-671929819');
;
Sklep internetowy Shoper.pl